Its Been A While

Assalamualaikum peeps *\o/*

Since ai kena tinggal sorang kat office harini dengan takde kerja nak buat. Facebook twitter ig semua ai dah jelajah. Hahaha What else to do? Oh no I'm soooooo damn bored. Dead me

Huarghhh bukan setakat berhabuk, sarang spiderman pun dah bersilang silang kat blog ni. Ahaha Actually semalam yang aa idea nak menulis tapi tak tulis. Then harini mcm workless tapi idea pulak tak ada. Dumb me hahaha

Its been a while. Another fews days dah masuk Disember. How time flies. 22 years old is not and teenagers anymore. Its adult. Right? So apa yg kau dah achieve masa umur kau 21 Baizura? --- Tanya diri kepada diri sendiri.

--- Lalu diri mejawab "As time flies, jatuh bangun aku selamani banyak mengajar aku erti kehidupan. Rasa give up pergi balik kerja takde transport buat aku nekad amik lesen and grab MB. 2nd hand je but alhamdulillah everything is doing fine so far. Itu je yang termampu. Takpe. Dapat jugak bawak mak ke sana ke sini. And sedar tak sedar jugak almost 10month jugak aku dah kerja kat sini. Cukup tak sedar. Inshaallah selagi okay, akan aku terus kerja. So on 21st years old, I'm having MB, yeayyy *firework*

*KACAULAH LAGU BISAKAH NI PULAK NOWPLAYING* hahaha Takleh pokossss nak menaip --'

Away to Muar, Eycha's Wedding


Next aku bersyukur jugak sbb he was still with me. In what ever I do, he always being with me. Since our first met, harini adalah hari ke 605 we've been together. And for sure still counting! wiwiwiwi To be honest, you're the only one I've ever spent THIS much time and effort on. Sebab apa? Sbb you worth it. You just to good to me sayang. Kau terima aku apa adanya aku. Kau pegang aku masa aku jatuh. Kau ada dengan aku setiap sedih, ketawa, menangis, bahagia. Semoga segala semua ini tetap evergreen sampai jannah boleh sayang? Thankchuuu

So! *mood changed* Apa yang kau nak achieve tahun depan Baizura? --- Tanya diri lagi kepada diri.
Diri menjawab --- Next year, 2014. I'm going to be a 22yrs old. Yippieeee *Happy sbb dah lepas fasa "KAHWIN MUDA" Yeah. Mmg tu mission imppossible sejak kecik. Mihihi Tp bila dah melepasi fasa tersebut ni maknanya dah kena pikir lah kan? Since aku dgn Amad pun dah almost two-years. Ramai dah bising suruh kawin. Amboi mcm senang je nak kawin tu ye dak? Ye, Inshaallah. Tahun depan sikit sikit. Bak kata org, pelan pelan berkayak. Eh, kayuh. Hahaha Kita cuba prepare apa yang patut, lagi lagi fizikal dan mental. Tak lupa juga ekonomi. Harus distabilkan dgn se-stabil yang boleh. Haaaa Baru baru ni my one of sweety bestie Eycha dah kahwin! Siapa tak jeles siol hehe Congrates Mrs. Arul hehe Dia tu dah la comel, cemana la gaya kalau dia pegnent nnt. Mihihi *mcm ckp dengan cermin je* Hahahaha

Eycha's Wedding
November 17th, 2013


Oh lupa. Kalau boleh before kahwin, dapatla kakjah melangsaikan hutang ptptn tu. Haaa Taknak la bebankan future nnt. Mesti ada yang pelik awat aku ada hutang ptptn. Oh ya lupa ea, ai kan halfway stuck stdy. Means pernah stdy and pinjam duit cik pt tu. Hehe Inshaallah. May Allah ease everything. Please Lord *tadah tgn sambil berdoa* Huhu

Haih payahnya rumitnya dewasa ni. Serious. Tanyalah dekat semua individu yang dah kerja. Mcmana rasanya bila dah nak gaji tapi tengok balik gaji dah tinggal sikit sebelum dapat. Huahuahua Tapi nak buat cemana, ni lah life kan? Semoga Allah sentiasa bersama kita semua. Inshaallah

Okaylah. I think I should stop here. And unfortunately I have no idea for what to do. Hahaha Lama lagi nak balik oi. Kalau rajin lagi ai update lagi. Bye!