...

*Long sigh*


Ya Allah.... Why must things get worst? Paling tak faham kenapa tak pernah ada peluang nak pertahankan keluarga diri hati dan perasaan sendiri. Selalu ada je yg membenci.. Buat apa je semuanya nampak salah... How terrible I am :'(

Sbb aku nama mak busuk.. Tp.. Apa salah aku :'( Jumpa amad pun payah.. Tp knp kata kitrg asyik melekat bekepit semua... Hmmmm ya allah.. Tak penah yg baik baik when it comes to me.. Zura itu zura ini.. Mak yg kena tempias..

Ada sedara pun tak reti nak hormat yg lg tua... Tu aku tak kisah sbb budak budak kan mmg suka melenting.. Tp atleast, tak payah menyampuk.. Hmmm
Hidup aku adik brdk ni drpd kecik org duk kata.. Anak takde bapak tak cukup didikan la itu la ini la.. Subhanallah.. Sungguh aku tak tau apa yg menanti depan sana ya Allah..

Tabahkan hati aku utk terus cekal dan terus bahagiakan mak aku ya Allah... Walaupun diri aku sendiri dah tak ada lagi hati. Semuanya dah hancur berkecai :'(