A late night monologue

Im always here, which at my worst feeling.
Taktau nak cerita pd siapa lagi. Kawan pun masing masing dah ada life masing masing. Takkanlah nak pegi jugak terjah cari diorg takut takut nt dikatakan merimaskan..
Haih entah lah.. Rasa mcm ada tak ada je harapan nak hidup mcm dulu lagi. Means, sebahagia dulu.. Everyone has changed.. Tahun ni punya malang rasa tak tertanggung.. Rasa malu pd diri sendiri sbb tak penah dapat bahagiakan diri sendiri.. Not even once... Tak pernah jaga hati sendiri.. Hari hari biar hati menangis, tak penah pujuk tak penah ada effort nak defend diri ;( Keep on jaga hati semua org..

Serius rindu pd kenangan lalu.. Kenangan dimana semua benda terlihat sgt membahagiakan.. Namun tidak kini.. Walau sedikit percanggahan, maka berlarutan hingga tak tau apa yg harus aku lakukan lagi.. Ya Allah.. Aku benar2 putus asa dgn segala ujian yg engkau berikan.. Tiada apa lagi yg dpt aku bergantung harap.. Aku teramat sedih dgn semuanya....
Aku bermohon kekuatan semangat serta ketabahan hati yg paling utuh utk aku terus jalani sisa sisa hidup ini walau pun tiada apa yg tinggal untukku ya Allah...