Another loser-night


And again, I hate going to sleep with this kind of feeling. Sedihnya tak faham why ppl just get near me when they need something. Pernah ke aku tak dtg cari diorg time takde apa nk dicari? Sedih. Bila semua nya senang, senyap je. Tp bila ada apa apa baru cari. Mcm tiang lampu pun ada. Haih entah lah. Maybe aku ni yg tacing lebih selalu tapi im only human, I also need attention. Teringin rasa dicari walau tak ada apa motif. Hmmmm
Sedih nya Ya Allah. Takpelah, Im going to make myself busy with things supaya tak lagi kacau semua org. Sbb apa pun or macamana pun, end up ttp nampak salahnya pd aku. And i dont even know why. Rasa tak adil tapi takde apa aku mampu buat.
Dah la baizura, sedar la diri siapa engkau. Manusia yg tak ada apa apa benefit utk didampingi. Hiduplah dlm realiti, yg kau cuma layak hidup sorg diri.
Ye --- aku sedar. Terima kasih.