"A D U L T H O O D "

Too much to write down but I've no idea where to start.

Life was never been easy. Fcking true. Lagi-lagi org perempuan. Masalah jiwa kacau no. 1
But most popular problem is masalah berkawan. Orang perempuan ni kan hati tisu. Yang ini rapat dengan yang itu pun nak di-jeleskan. Urgh! (That's is so me) 

But somehow, at this age; few days before turning 23, I realize something precious. (For me indeed) 22 tahun aku hidup, aku terlalu depending on people. Aku sentiasa di hantui perasaan takut kehilangan. Jadi --- aku be nice to all sampai makan diri. Aku percaya semua orang 101% Aku membuta tuli jaga hati & perasaan semua tanpa pedulikan mine. Sampai tahap semua orang; sekaligus buang aku. Just like that. Its like --- wow nothing left for myself. I even lost myself at that time. Tak fikir panjang, aku decide tinggalkan semua benda. I go find a space, for myself.
Luckily, it charges my battery; it helps me breath. Luckily I said.

Seminggu bawak diri pergi, banyak benda ubah fikiran, perasaan, diri aku. Alhamdulillah. Aku happy dengan siapa diri aku sekarang. Even still dalam proses nak build up "myself"

Self lover,
SB